Tussdag

Jag är sjukt jävla trött. Förstår inte hur det kan komma sig. Möjligtvis är det för att jag inte sover så mycket på nätterna. Men bortsett från det kan jag inte komma på någon orsak. Jag är någorlunda (nåja) pigg fram tills att jag kommer hem, sedan kan jag fan inte hålla ögonen öppna längre. Men idag ska jag försöka hålla mig vaken. För att klara detta så har jag köpt hem grejer till bullbak. Kanelsnäckor ska det bli. Om jag orkar.
 
Försökte för övrigt hitta en klipptid i Smedjebacken idag. Trodde det skulle vara svinenkelt, men alla ba "nejmen jag har kunder och sen har jag semester". Tröttsamt, eller hur? Jag får väl fortsätta gå runt och se ut som ett träsktroll, helt enkelt. Inte mer med den saken.
 
 
Idag: 
Jag - Mer bröd? Du har ju redan massa bröd hemma!
Anonym 90-åring- Ja, men du vet till jul, då tar det slut ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0