Winterwonderland

Internet har dött i Flogsta och jag har städat. Efter två timmar grammatik på morgonkvisten är jag sållar pigg som en nyutsprungen lärka. Jo, man säger så. Ungefär lika mycket som man säger "men du din rufsiga valross" till någon man ogillar. Nä. Men grammatik är nog kul, bara man förstår det, vilket är mitt enda problem. Mitt förstånd alltså.

Igår rev jag mig själv på kinden och imorse bet jag mig i tungan så hårt att jag var nära att kräkas och börja gråta samtidigt.

Jag drömmer så konstigt. Inatt cyklade jag på kungsgatan i totalt mörker, mellan bilar och trottoarer. Snabbare och snabbare, någon jagar mig, till slut åker jag på bakhjulet och när jag precis ramlar bakåt så vaknar jag. Jävla ångestdrömmar.

Nu ska jag gå ner till Ica och se om de har några spännande erbjudanden denna vecka. Yaaaaaaay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0