Fredag.

Okej. Ikväll är det tentafest och imorgon är det utflyttningsfest. Det är lite mycket det här med att gå ut två dagar i rad. Så därför spenderade jag gårdagen.. på Norrlands. Smart tjej den där Cecilia. Drack visserligen bara tre öl men tre öl är tydligen tillräckligt för att jag nästan ska känna mig lite full. Underligt.
Nu sitter jag hemma hos Gustav med en kaffekopp och gör sånt man ska göra när man är ledig eftersom han är på Eko och skriver hemtenta. HAHA kul för honom. (Okej jag har också en uppgift kvar att göra, men ORKA, som vi ungdomar säger.) Jag råkade äta efterrätt efter frukosten. Chips. "För en bra start på dagen", så att säga. Vet ni vad jag gjorde nyss? Jag fixade en hemförsäkring. Det tog mig 16 månader (om inte mer) att göra det. Ibland önskar jag att jag var lite snabbare på det här med att ta tag i saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0