Men whaddapp, din jävla CPLAPP?!

Jag vägrade att sätta på mig en jävla bh imorse. Jag vägrade också att sätta på mig en tjocktröja. Min senaste protest är den mot lappar på kläder. LAPPAR SOM STICKS, STÖR OCH IRRITERAR! Kläder är över huvud taget något jag irriterar mig på. Inget passar eller är bekvämt längre. Och om det är bekvämt så är det för kallt eller för fult för att gå ut i det. Fyfan vilken hemsk värld vi lever i, där man inte kan bli accepterad som normal människa om man går ut i pyjamas, och där folk efter 100-tals år fortfarande inte har förstått att LAPPAR är inget en människa frivilligt vill ha tryckta mot sin kropp. Herregud, lever vi i Norrland på 20-talet eller? Det är lappar överallt, för i helvete. Nu får de väl fan ta och ge sig, behöver man verkligen en sju centimeter lång lapp med tvättråd på kinesiska, norska, tyska och taiwong-quite bara för att förstå att man ska tvätta skiten i 40 grader precis som allt annat som inte är gjort av ylle eller är en jävla ryamatta? Nej, det behöver man inte. Lappar är överflödiga i dagens samhälle. Lappar är roten till allt ont. Det är exempelvis roten till att jag kommer ha hängtuttar innan jag fyllt tjugofem. Och det är också roten till att jag kommer bli förkyld för att jag inte PALLAR ATT HA EN LAPPJÄVEL I NACKEN för att slippa frysa. Sjuka och fula, det är resultatet av vad vårt lappsamhälle gör med människor. Det är resultatet av infantila människors behov av att läsa instruktioner på femtio olika språk för att förstå vilken storlek det är på bh:n de ska köpa. Det är åt helvete allting. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan vara en lapp

2012-01-10 @ 02:23:57
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: cecilia

konstruktivt..

2012-01-10 @ 07:39:41
Postat av: Emmilie

Jag tror att det finns nått som heter sax, men jag är inte helt säker. Och jag tror att man kan göra nått som heter klippa bort lappar med den, men jag kan ju förståss ha fel. Hahaha :P

Längtar till den 20:e när du kommer hit <3

2012-01-10 @ 13:20:29
Postat av: jehejjescka

Rasist!

2012-01-10 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0