Känner mig.. fantastiskt.. bekräftad.

Haha. HAHAHA. Ursäkta. Men jag pratar lite med en "kompis" på facebook. Eller, jag kanske ska säga att jag.. pratar med mitt ex kompis, killen som aldrig går i tröja såvida det inte är förbud på det, om ens då. Han smeker sig på magen, offentligt. Jo, det är sant. Jag har sett det. Han var inte trevlig mot mig förrän jag hängt i deras kretsar i över ett år. Alltså han hälsade oftast inte ens på mig, på riktigt. Sedan blev han trevlig. Trevlig på ett underligt sätt. Nu har vi inte hörts på jättelänge eftersom jag inte umgås med någon av de jag umgicks med förut, men så skriver han plötsligt på facebook.

Erik Båth
gör du ikväll?
Cecilia Larsson
dricker lite vin och ska ut och tentafesta lite senare! vad har du för dig?
Erik Båth
aight, dricker öl. raggar folk till pitchers
hur många från mitt umgänge hänger du med?
Cecilia Larsson
0
hehe
Erik Båth
aight
aja, jag ser dig som en vän iaf. om du har lust finns vi på pitchers runt 23.
Cecilia Larsson
vad fint (=
Erik Båth
jag är faktiskt mycket finare än vad folk tror
för övrigt så ser jag dig som en vän för att du inte gjort något annat än vara trevlig mot mig när vi setts. så det är inte jag som är fin utan det är du
Cecilia Larsson
haha jo jag har ju då en tendens att vara trevlig (; vilka hänger du med då förresten? pontus och axel och dom eller?
Erik Båth
precis. björn enar marcus också
ikväll
plus en polare till mig
du är väldigt välkommen förbi.
om du vill ha en mental boost inför ikväll så är du väldigt söt. kör hårt !

...

Haha. HAHA. haha. hah. Jag vet inte hur många gånger jag har hört honom skryta om hur många han har legat med. Åh, han är så gullig. Men jag tycker ändå det. Det är så sött hur naiva folk blir när de tror att de kanske kan ha chansen att få lite intimitet. Typ.. jaha du hänger inte längre med Thomas och sådär, då är det ju fritt fram nu! (Eller nej, det var tydligen fritt fram att ge lite hintar då också. Samtidigt som han hade flickvän.) Mumz.

(Jag antar att du googlar dig själv, så om det här inlägget mot förmodan kommer upp - ta inte illa upp. Du ÄR trevlig. Det är något bra! Du måste bara lära dig att ge ett trevligt FÖRSTA intryck också, annars spelar det ingen roll hur trevlig du blir efter ett år. PUSSHÄEJ!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0