I'd walk a mile in those shoes!

 

Äntligen är ni mina. Som jag har längtat efter er. Jag har tittat, provat, funderat - konstaterat att jag är förälskad. Men jag har gång på gång insett att det är en typisk dum grej att falla för er, och därför har jag avstått. Länge. För länge. Tittat på er lite på avstånd. Hänförts av er skönhet. Tills idag. Tills ni bara stod där, helt ensamma utan kompisar. Mitt hjärta började slå snabbare. Jag gick närmare. Ni var av exakt rätt storlek. Ni var det absolut sista paret. Jag såg en orange lapp inuti er. Halva priset. Jag såg en skylt ovanför er. Halva reapriset. Jag vet att det är lite tidigt att säga det men.. jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag förstår känslan. var ju samma sak med dom skorna jag kollat på hela jävla hösten. GRATTIS till den stora materiella lyckan! :D haha

2012-01-12 @ 19:57:12
Postat av: Jojjejeees

Snyggaaaa! :)

2012-01-12 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0