Hört på Cubus klädfabrik: Andra sidan är ni klara? Jajjemensan lappas bara!

Alltså nä. Jag varken är en lapp, hyser avsky för mänskliga lappar eller är omedveten om vad en sax är. Men har ni aldrig märkt konsekvensen av att klippa av en lapp? Det börjar sticka ännu mer, för då är det alltid någon liten jävla skarv som slinker in i sidfläsket (ja, "sidfläsk" är garanterat ett av svenskans mest osmakliga ord). Detta problem är heller inget som på något vis avtar med tiden, utan det fortsätter att irritera, gång på gång, dag efter dag. Exempelvis så bär jag idag toalettpapper innanför min bh (inte av den anledningen ni tror) för att förhindra att bli ihjälstucken av en liten satans lapp. Saxar hjälps inte, om man inte också äger en sprätt, så man kan sprätta sönder hela skiten. Men problemet är att jag inte äger någon sådan. Och problem nummer två är att det inte ens är vinst-varje-gång på sprättlösningen. För av någon dum jävla anledning så lägger man ner mer tid på att integrera lappar med kläder än vad man gör på att försöka motverka segregationen i samhället. Så det så. Med det sagt så ska jag återvända till mitt tentaplugg, som mest består av att fundera på hur jag ska klara tentan utan att plugga till den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sprätt är ett fruktansvärt kul ord som var längesen jag använde!



jag har fortfarande inte läst böckerna och jag sitter och tänker att det minsann är bättre om man är utvilad när man ska läsa, så därför borde jag sova en skvätt. hur ska detta sluta?

2012-01-10 @ 22:11:24
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Emmilie

Men du lilla vän, jag äger en sprättare så ta med dig BH hit du på Fredag såkan du sprätta bort lappjävlen så du slipper gå med toapapper i BHn, hahahaha :P

Puss puss <3

2012-01-12 @ 19:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0