Helgen.

Har haft en så himla jättefin och bra helg i Falun. Det har varit en såndär helg som får mig att bli övertygad om att jag skulle bli en lyckligare människa om jag flyttade dit. Men samtidigt så vet jag inte om det skulle vara lika bra, om det kunde vara så varje dag. Ni förstår. Men åh, så fint det har varit! Jag har umgåtts med bra människor, varit full, dansat, spelat spel, sjungit singstar, kramats med en hund, ätit pizza, spelat kort och sådant bra. Jättebra!

Sedan åkte jag på ett fullbokat tåg hem. Tågpersonalen påpekade gång på gång att INGEN plats var obokad och att alla utan platsbiljett skulle vara bredda (beredda?) att flytta på sig - och sedan fick jag sitta på samma plats hela vägen. Sjukt bra. När jag kom fram till Uppsala insåg jag att jag inte skulle orka gå hela vägen hem till Flogsta i två decimeter nysnö med mina hala skor som jag har träningsvärk i benen av att ha gått i hela helgen. Så då jag gick jag mot bussen istället, sedan ångrade jag mig och tog ändå en promenad hem. (För att min hjärna inte förstår bättre.) Var helt seriöst SVETTIG när jag kom in genom dörren, en timme senare.

Nu har jag duschat och ska klä på mig och gå hem till Gustav och äta fish & chips. Det blir spännande.
Men först ska jag uppdatera min playlist och torka håret. YO!



Partyposen sitter i än! (Partyposen uppfanns under Das Båt för snart ett år sedan.)



Här har vi den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0