Fredag.

Köpte nyss en energidryck för första gången i mitt liv. Jag är trött trött trött och extremt opeppad på två timmars omöjligt obegriplig cpmongo-grammatik. Seriöst, två timmar SATSLÖSNING EN FREDAG MELLAN 14 - 16? Är det schysst eller? Nejdutack. Och för övrigt så råkade jag dricka lite för mycket vin igår. Helvete. Vafan. Det här är ju verkligen inte bra! Men jag hittade åtminstone en klänning på stan idag. Och en kavaj. Och diadem. Och örhängen. (Sa jag kavaj? JAG HAR EN KAVAJ! Ps kavajer gör mig nästan lika lycklig som dukar och lösgodis.) Ja, och så är jag femhundra spänn fattigare också. Kyrkråtteliv, here I come. Csn, var är du? Ge mig pengar innan jag blir vräkt, vafan! Vafan-vafan. Vafan. Energidryck ge mig styrka att överleva dagen, förlåt mina synder och helgat vare ditt namn. (Blir alltid så jävla kristen när jag är bakfull och trött, en gång var jag ungefär en chipspåse ifrån att gå till kyrkan ... men då var det illa.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0