Viktigt meddelande

Det är som så att jag orkar verkligen inte försöka kommunicera med någon för tillfället, så istället informerar jag nu om hur jag har tänkt inför kommande helg och önskar svar av berörda parter här, haha. Smidigt som attan, eller hur?

Jag kommer till Falun på fredag klockan halv tolv och åker hem från Falun eller Borlänge på söndag typ kl 13.30. Mina frågor är då följande:

1. Mitra, det vore så kul att hinna träffa dig på fredag, vill/kan du träffa mig när jag kommer fram eller under dagen någon gång?
2. Emmilie och Sofie, planerna för fredagskvällen är väl inte ändrade eller inställda?
3. Therése, är du frisk och har du fortfarande inte bokat upp dig på något tills lördag? För om inte, så kommer jag och jag och har kusinhäng med dig på lördag! Filosofiska diskussioner osv! (;

Tack för mig, over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0