Söndag och loppis!

Jag har varit på loppis idag, och gjort de bästa fynden på väldigt länge. Jag har köpt sånadär saker som jag blir en lite lyckligare människa av att ha i min ägo.
Ni ska få se vad jag har handlat idag:

En kurbitstermos! Visst är den fantastisk? 20 kr!

En söt burk för fem kronor.

 

En tavla som jag blev kär i vid första ögonkastet, målad av thailändsk konstnär. 25 kr!

Och så den här duken! 10 kronor! Älskar den. Åh, dukar makes me happy oh so happy.

 

Godiset kostade visst fortfarande 3,90 /h på Ica Maxi. Dagen fulländad.

 

Nu ska jag plugga lite och sedan gå iväg och äta konstig kyckling med louisiana hot souce, worchestersås, liquid smoke hickory, gräddfil och blåmögelost. Ja, ni hör ju hur konstigt det låter. Bäst jag tar med mig en macka för säkerhets skull. Och min godispåse.

 

Förresten så väckte jag mig själv (och Gustav) genom att prata inatt. Först skrek jag "MEN VAFAN MAMMA, det luktar ju illa här!" Gustav svarade indignerat "men det är inte jag... " Tur det. Somnade om. Efter ett tag vaknade jag av att jag skrek "Näe.. Näe NÄ NÄEJ!" Fin natt. Verkligen.

Just det ... artikelläsning. Okejdå. Men visst har jag köpt fina saker idag? Om ni kommer hit så bjuder jag på kaffe ur min kurbitstermos! Fint va? WÄÄLKAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0