Hårtips?

 

Jag är sjukt trött på mitt hår. Jag gillar att det börjar bli långt igen, men det kommer inte utan konsekvenser. Jag måste borsta det. Och jag har börjat vakna av att jag ligger på håret och inte kan röra på huvudet. Och så är jag trött som fan på att det är svart. Men vad ska jag göra? Någon om kan vara till lite hjälp här? Jag är efterbliven när det gäller hår. Jag låter det bara växa och hoppas att det ska se bättre ut varje morgon när jag vaknar.

 

År 2008 var det så långt att jag kunde använda hår istället för bh. (Det är det nog tillräckligt långt för det nu med, men gravitationen gör sitt jobb, kan vi ju säga... haha)


Och så var det kort och rätt ljust ett tag.


Och långt, rakt och svart!



Halvlångt eller halvkort, det är frågan.

Första våren i Uppsala.

Typ rödaktigt och rätt fult, som jag minns det.


Och nu har jag en sned och skev lugg och ett jävla ruffs till hår.

WHADDAPPPP, vad ska jag göra?


Kommentarer
Postat av: Jäsika

Du skall definitivt ha frisyren och färgen som du har på bild numero 2. Så jävlarns snyggt. Fast du är faktiskt snygg i håret på alla bilder, men det var snyggast, när du hade lite ljusare med slingor (va?)

2012-02-15 @ 22:54:32
Postat av: Sofie

nu har jag funderat litegrann, hah.

jag tycker du ska ha lite ljusare nu. typ brunt och kanske slingor också :) blir nog fint nu när det blir vår och sommar. svart passar bäst på vintern.

sen tycker jag att du ska ha kvar luggen.

det är vad jag kommit fram till, hah.

2012-02-17 @ 11:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0