Alla hjärtans dag

Originell rubrik va? JOHORÅ. Jag har startat upp dagen med att tvätta, spilla ut kaffe, snott en t-shirt från tvättstugan (ja jag vet, det är min främsta last här i livet, herregud jag är en sjuk människa), betalat räkningar och gjort hjärtan runt betalningsdatumen. Ja jävlar vad jag firar!

Jag ska fortsätta den här fina kärleksdagen med att försöka utföra en komplett satslösning till min hemtenta. Jag försökte igår. Jag hittade ett predikat efter en kvart, sedan var jag tvungen att sluta eftersom jag fick ont i vänster hjärnhalva och tyckte att det inte var värt att få en hjärnblödning bara för att lyckas med ett godkänt på tentan. (Det går åt helvete med det här. På riktigt. ÅT HELVETE!)

Men jag har faktiskt fått en alla-hjärtans-dag-present idag. Av min kära mor. Vi pratades vid i telefon igår och hon gjorde mig väldigt konfunderad över vad fan hon hade skickat till mig. "Ring mig om du får paketet imorgon!" "Öppna det inte när någon ser dig... " "Jag vet inte om du använder sånthär men..." Jävligt suspekt, jag fick känslan av att det skulle ligga något väldigt väldigt sjukt i paketet. Men det var en ugglering!



Fina fina uggleringen.

Jag hämtade ut ett paket igår förresten. Jag har visst råkat okynneshandla lite hudkrämer på internet. FYFAN ALLTSÅ, Bodyfarms Butter caramel bodymilk! JAG DÖR VAD GOTT DEN LUKTAR! Jag har sjukt svårt att inte bara halsa hela flaskan direkt, men jag har en känsla av att den kanske inte smakar lika gott som den luktar. Otippat nog så har jag inte smakat än. Men det kommer garanterat hända inom en ganska snar framtid.



Jag köpte två småflaskor, och då fick man en stor på köpet. Klagar inte. Jag är inte så ledsen som jag ser ut på bilden. Man måste bara vara koncentrerad när man håller i två saker samtidigt.

Jaja. Jajajaajajajajajajajajajajajaa. Jag ska väl plugga, jag ska väl göra det då. Jag ska väl lägga mig fosterställning på golvet och gunga apatiskt och försöka komma på hur man hittar ett prepositionsobjekt. Kiss kiss KISS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Ville bara tipsa dig om en awsome sida: http://florinas.blogg.se/2012/february/tjana-pengar-pa-din-blogg-1.html#comment



glad alla hjärtans dag, hoppas du får en toppen dag!:)

2012-02-14 @ 15:19:14
Postat av: Mitra

jag har också köpt en sån ring! fast sen tappade jag bort den på vägen hem :(

2012-02-14 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0