Torsdag

Jag börjar sakta men säkert bli lite mer aktiv. Idag har jag exempelvis varit på teater med klassen och sedan druckit lite öl. Det var trevligt. Och så har jag joggat en sväng. Och bakat muffins. Ja, ni ser. Visst är jag aktiv? Lite, åtminstone?

För övrigt så råkade jag missa toalettstolen när jag kissade idag. Det är ju tur att det är en vägg till höger om toalettstolen för om inte den fanns där så hade jag hamnat på golvet. Det hade ju varit lite pinigt. Nu var det mer som att jag slängdes mellan kanten på toalettstolen och väggen och sedan lyckades parera upp mig igen. Balans. Vem behöver egentligen balans? Vem missar egentligen toalettstolen? Jag vet inte. Herregud, jag vet inte. Men jag gjorde det, tydligen. Utan en droppe alkohol i blodet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0