Onsdag.

Usch, jag är inte på något bra humör idag. Känns som att allt kommer gå dåligt här i livet. Känns lite som att det redan gör det. Känns lite som att det mesta är väldigt poänglöst. Känner mig inte bra på en fläck. Känner mig lite som en såndär människa som inte tycker att något är kul. Känner mig lite som att jag lika gärna skulle kunna gräva ner mig i en grop och bara ligga där tills livet har blivit lite roligare.

Men fungerar det så? Förlöser inte positiva tankar andra positiva tankar, liksom kreativitet föder kreativitet? Men det är svårt att veta var man ska börja, när det känns som att det mesta suger. En promenad kanske. En meningslös promenad, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0