Onsdag.

Haha, jag skulle skriva vilken dag det var i rubriken. Först skrev jag måndag. Sedan tisdag. Sen ba WHATAFUCKÄRDET ONSDAG!?!?!? Ja. Det är onsdag. Helt sjukt.

Jag har varit på en högstadieskola idag, för första gången sedan 2004. Väldigt intressant upplevelse! Eleverna satt på golven i korridoren. Det var ungefär som jag minns det.

Och så har jag varit på en gymnasieskola idag, för första gången sedan 2007. Väldigt intressant det också. Det fanns inget toalettpapper på toaletten. Precis som jag minns det.


Närå. Vi hade faktiskt toalettpapper i gymnasiet. Jag brukade sno hem lite då och då. Eller så tänkte jag bara på att göra det. Mina kleptomantendenser var inte fullt utvecklade på den tiden.

Det starkaste minne jag har av mediehuset är klottret på den behållare toalettpapperet låg i. Det stod "Ich bin ein berliner", och den frasen kommer antagligen aldrig raderas ur mitt huvud.

Ett citat va? Jag visste inte det då. Varje gång jag kissade funderade jag över den där meningen. Ich bin ein berliner. Man skulle nästan kunna säga att "ICH BIN EIN BERLINER" fungerar lika bra som porlade vatten när jag har svårt att kissa. Jag kan viska det för mig själv och sedan kommer det. Kisset.

Nej herregud. Nu ger jag mig. Jag har bara en förkärlek för att prata om kiss. Och om katter. Vet inte varför. Kanske för att jag inte riktigt har alla skridskor i påsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0