Lista.

1. Vem är den absolut roligaste personen du vet?

Pappa och Jessica och Gustav.

2. Vilken är din paradrätt?

Tacogratäng!

3. Vem är din förebild?

Måste man ha en sån? Magdalena Graaf och Mia Skäringer tycker jag är schöööna människor. Och Kim Anderzon. Hon är fan min idol alltså!

4. Vem borde börja blogga?

KIM ANDERZON! Nä. Men. Kanske. Pappa. Pappa borde börja blogga. Jag har sagt det till honom men han har inte riktigt nappat på idén än.

5. Om du var tvungen att välja – din blogg eller ditt facebookkonto?

Bloggen, för där skriver jag och jag skrattar mer när jag läser mina egna inlägg än när jag läser hur häftigt och roligt liv andra har.

6. Är du bra på att löneförhandla?

Jag har aldrig i mitt liv gjort det. Men jag lovar att uppdatera er om det någon gång händer.

7. Hur mycket tid lägger du på ditt bloggande?

Jag vet inte. Jag tänker inte så. Min blogg är ju jag. Och jag måste skriva, annars orkar jag inte med mig själv.

8. Vilken film såg du senast?

Louisiana Sky. Förjävla bra film. Den handlar om ett mongo och ett annat mongo som får barn, och mongots mamma får ta hand om sitt mongo, sitt mongos mongo till man och den lilla ungen som är relativt normalbegåvad.

9. Du får massa pengar – vad betalar du av först CSN-lånet eller bolånet?

Bolånet. Helt klart.

10. Vad tycker du om ordet entreprenör?

Efter att ha läst så kallat "kulturentreprenörskap" så tycker jag inte om ordet. Det får mig att tänka på överambitiösa, dryga, egenkära människor.

11. Lever du som du lär?

Nej. Jag tycker att andra är skitbra och att allt kommer ordna sig för dem medan jag är dum i huvudet och inte kan något alls. Men det är väl som det ska vara. Var kommer man utan självförakt, liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0