God morgon.

Jag såg filmen "The Vow" igår. En film helt i min smak. Töntig, romantisk, sorglig, gullig, osv. Jag är en sån tjej när det kommer till filmer. Verkligen totalkörd på romantik och gulligull. Känns nästan lite tragiskt. Jag önskar att jag var en actiontjej som kunde sitta och spruta popcorn ur munnen medan jag hytter med näven och skriker "GOOOO SPAAAARTAAAAAAAAAAAAAAAAA!" Men asså nä. Det funkar inte så.

Idag åker jag hem. Jag och mamma ska pyssla och dricka vin ikväll. Känns väl rätt okej, sådär. Nu hade jag visst inte så mycket annat viktigt att berätta. Jo, kanske att jag drömde att Gustav vägrade dricka pulverkaffe och tvingade mig att brygga kaffe istället. Så jävla taskigt.

Jo, just det. Jag tittade på en dokumentär om en kille som blivit sexuellt utnyttjad av en pastor igår. Fyfan vad sjukt det där är. FYFAAAAAAN, det kryper i hela kroppen på mig när jag tänker på att det finns människor som utnyttjar barns tro, kanske det mest oskyldiga som finns i denna värld. "Men vi älskar varandra, du och jag. Vi visar bara att vi älskar varandra". Herregud, jag får ont i magen av att tänka på det. Det är för sjukt!



Hejdå hälsar enögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0