GNÄLL!

Jag börjar tröttna ur hjärtligt på min kropp nu. Det fungerar inte riktigt det här. Sedan några månader tillbaka så får jag väldigt mycket utslag runt munnen. Det är fruktansvärt jävla irriterande för jag blir ännu mer oattraktiv än jag vanligtvis är denna tid på året. Det blir varmt runt hakan och runt munnen upp mot kinderna, så blir det rött och prickigt och äckligt och dåligt och jag är jävligt trött på att vara ett eksembarn nu. 23 år kan väl räcka? Tack på förhand. /Exemia.

Ps. Allergisk är jag också. Pisspollen!

Pps. Jag har frusit konstant i ett dygn. Sov med byxor, tröja, sockor, tofflor och två täcken. Hjälpte det? Nej, jag frös lika mycket när jag vaknade imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0