Vet ni vad?

Vet ni om att det är synd om mig? Jag har fått jätteont i halsen.. igen. Har hostat hela natten och känner mig mer död än levande. "Död" har visserligen varit standardkänslan i min kropp den senaste veckan. Jävla tråkigt! Och jag lagade tacosgratäng igår för att jag har varit sugen på det aslänge och så känner jag inte ens smaken på det! Hur kul är det tror ni? Och Gustav var bakfull så han kunde typ inte heller äta. Jag hade köpt godis också (2.90 på coop hihihihihihih) men det är så sjukt ovärt att äta godis när man har ont i halsen och ändå inte känner någon smak. Det enda roliga med det här är att jag är i målbrottet. Och så såg vi nästan en hel film igår men i sista reklamen kände jag att jag inte orkade hålla ögonen öppna längre och somnade. Jag hatar att somna när man inte har gjort sig i ordning eller har bäddat. Blir alltid så jävla upprörd när jag vaknar vid 1-tiden på natten och bara "NäääääeEEEEeEEj VARFÖR HAR JAG INTE BORSTAT TÄNDERRRRRRNAAAAA?!??!"

Ja. Ni förstår. Livet är inte lätt inte. Och nu måste jag plugga. Fast jag tänkte ignorera det och sitta och harkla mig i en kvart istället så jag kanske får känna lite smak på maten idag. Yao.

Hejdå! /15-årig moppekille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0