Torsdag (Onsdag?)

Äter lunch! Vet ni vad min lunch innefattar idag?
En mineola (dvs en stor mandarin), nötter och choklad.
Jag är sjukt värd det också. Vet inte varför, men vafan.
Det är klart man får äta choklad till lunch!

Det har regnat i två dagar nu, hysteriskt mycket särskilt när man ska till skolan på morgonen. Inte jätteroligt. Idag åkte jag och Mitra bil till skolan. Jävligt skönt!

Nurå? Jag funderade på att försöka strukturera upp mitt liv lite men insåg snabbt att det verkade vara ganska värdelöst. Istället ska jag lägga mig under täcket med min choklad och en bok. Känns som en lite mer lämplig sysselsättning en sådan här dag. Fortsätt regna BAH, GÖRE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt skorpor, avokado och en banan! och så lite mjölk direkt ur paketet. men det är pyttelite kvar så du behöver inte vara orolig att få i dig mina basilusker när du kommer över på kaffe. det är micke som får dom. schhhh säg inget!

2011-09-08 @ 15:01:20
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0