Torsdag

Hur mycket slem finns det i halsen?
Hur många lingon finns det i världen?

Kan inte jag, snällasnällasnälla, få bli frisk på riktigt nu?
JAG ORKAR INTE!



Tror jag ska ta mig en promenad till Apoteket och inhandla viktiga saker. Som te.x... lypsyl.

Det är färg överallt. Precis som vanligt när jag har målat.
Problemet nu är bara att jag har målat med olja.
Det fastnar, gnuggas ut, fastnar, fastnar, fastnar på något nytt, osv.
Oljefärg måste fan vara den mest återvinningsbara grejen någonsin.
Den försvinner ju aldrig och man kan smeta ut den i en evighet.

Nej nu får jag ett klimakterieanfall (vallning?) så det är väl lika bra att jag går och vilar lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0