Nödvändigt?

Ringde upp Media Markt eftersom jag inte har fattat vart faaaaaan räkningen är av alla papper jag har fått. Det visade sig inte vara någon räkning med, den kommer på posten så småningom. Skönt. I vilket fall som helst så har jag tydligen börjat tycka att det är kul att prata med människor. (Ööööh när hände det?) Så det räcker tydligen inte för mig att säga "tack då vet jag" utan jag måste säga "jaha men då förstår jag vad bra för jag har liksom tittat igenom alla papper och funderat över jahaaaa vart ska jag betaaaala (betonat dalmål) då och sådär". Ja. Vi kan konstatera följande. Det räcker att säga tack. Fast hon på andra sidan luren skrattade åtminstone lite åt mig, så det gör kanske inte så mycket att man pratar i onödan ibland.

Kommentarer
Postat av: Marianne (din gamla svenskalärare)

notera att hon skrattade ÅT dig, inte MED dig.

2011-09-08 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0