Min dag

Jag har klippt mig, köpt en dyr bok bara för att den var fin, köpt en billig bok bara för att den var billig, hittat en kanna man har mjölk i och en sockerskål i samma tema som mina muggar (ASGLAD!), varit på Mollbrinks Konst och tittat på utställning och så har jag köpt godis och gått hem. Nu har jag ätit upp godiset och skrivit ner vad jag ska säga på presentationen imorgon. Bra dag jag har haft va?

Jag gillar att vara med mig själv. Fast jag gillar att vara med andra också då och då.

Fast jag gillar inte tanter, för först träffade jag en tant som försökte gå före folk i kön bara för att hon var gammal (så jävla dålig stil) och sedan träffade jag en tant som mumlade "folk tror tydligen att de kan gå hur som helst här" när JAG skulle gå över ett övergångsställe som hon skulle CYKLA förbi. Du kanske ska ta och köpa dig en bok i trafikregler innan du mumlar elakheter igen. Tantjävel. Nej fy nu var jag elak, jag älskar faktiskt de flesta tanter för de brukar vara underbara, jag har nog bara en dålig tantdag. Ehm.

Och jag mår inte så bra idag, mina halsmandlar är mongosvullna och jag hostar och har ont i halsen. Och är trött. Men det går nog över, livet är ju så kul i största allmänhet att man inte kan vara annat än frisk. TYP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0