Måndag.

Igår var jag väldigt osäker huruvida det var torsdag eller söndag. Men nu är det i vilket fall en solklar måndag vilket jag inte njuter allt för mycket av. Har fortfarande ont i halsen och har åter igen väckt mig själv med hostanfall under natten. Jag blir så jävla sur! Kan man inte bara få sova när man sover, liksom? Måste det klia i halsen när man försöker ta det lugnt? Taskigt tycker jag. Och så var jag tvungen att gå upp klockan åtta också och cykla hem, vad är det här för start på veckan egentligen? Ja, jag antar att det är en BRA start på veckan, förutsatt att jag börjar plugga idag och skriver en vetenskaplig artikel. Men frågan är då om jag kommer att lyckas med det.

Först måste jag iallafall titta på Desperate Housewives. Så äre bah.

(För övrigt så åt jag sourcream & italian cheese igår.. de smakade inte så mycket, men visserligen är mitt lukt- och smaksinne defekt för tillfället. Är det någon som har provat kebabchipsen?)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaa JAG har provat kebabchipsen! dom är goda. victor tyckte dom bara smakade svartpeppar (som han inte gillar), men jag tycker om dom :)

jag måste däremot prova den sorten som du åt nu för det har jag inte hunnit än.

2011-09-26 @ 11:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0