Iran och annat oviktigt

Jag har snart skrivit ett referat! Hoho så mycket man kan när man är stressad. (Ps Mitra jag jämför mig inte med folk som kan läsa Brott och Straff på ett dygn.) (Ja jag lovar, hon säger att hon gjorde det, för er som har funderingar angående detta så kan ni besöka www.rosabjork.blogg.se och lämna en kommentar.)

Varför kom jag att tänka på det då? Jag vet inte. Men jag kom osökt att tänka på att Mitra sa idag att hon tyckte att det var bra när jag tittade på hennes texter för då behövde hon inte känna sig nedvärderad. Jag tror det är en förolämpning mot mig? Och så sa hon att jag såg upp till henne.

De där jävla iranierna alltså, de har lite för bra självförtroende för deras egna bästa, har de inte? Vad fan har de åstadkommit egentligen? Jo, det ska jag tala om. De uppfann Backgammon, korsfästelsen, sandaler, föregångaren till kylskåpet, pyjamasen (okej, sjukt awesome) och häststridsvagnen. Hur kul är det liksom? Vi svenskar har liksom uppfunnit dynamiten och skiftnyckeln. Vi kan ju skruva sönder vilket jävla kors som helst och vi kan spränga alla häststridsvagnar i världen, alla dagar i veckan!

Okej, varför skriver jag ett inlägg om det här? Varför?

Det jag egentligen ville säga var faktiskt något seriöst. Det har något att göra med att jag ville skriva att jag känner massa saker som jag inte känt på hur jävla länge som helst och jag vill få ur mig allt det som handlar om mina känslor just nu men jag är ju fan helt sämst på sånt så istället skriver jag ett inlägg om Mitra och hennes ursprung. Men det är kul med iranier faktiskt. Det är det ju.

(Fast Mitra, allvarligt.. ditt land. Uppfanns verkligen de första mänskliga rättigheterna där? Uppfanns sjukhus, mynt och försäkringar där? Det är sjukt bra grejer. Jag är fan sjukt stolt över att ha en iranier till kompis. Om vi fortfarande är kompisar alltså, nu när jag har skrivit allt det här. PS; fast det hade varit roligare om du såg lite mer ut som en perserkatt.)

Kommentarer
Postat av: Mitra

glöm inte att det var vi som uppfann arier! det är sjukt kul! (läs mer här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Arier) fuck hitler alltså, jag är en äkta arier, det är inte han!



men alltså cissi jag sa ju för fan att din text är bättre än min men du hör ju bara vad du vill höra! och du ser visst upp till mig, för du är så kort. och så har jag faktiskt läst brott och straff på ett dygn. du ser ut som en katt. du skiter vid helt fel tillfällen. och så ritar du fult också. (OBS; citatvarning, det sista är ett skämt, så du inte tar åt dig liksaaaam. det andra stämmer.)

2011-09-05 @ 23:48:16
Postat av: sissi

Haha sjukt bra! :D Ja jag vet jag tar bara upp sånt som är dåligt, men jag har sjukt bra uppsugningsförmåga iallafall så det är väl alltid nåt! Jag är döv.. jag hör inte vad du säger!

2011-09-06 @ 00:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0