Gud vare med mig.

Idag är ju ingen bra dag alls. Hade svårt att somna inatt, vaknade vid fyra efter att ha drömt att jag blivit våldtagen (jättekul, verkligen.) Allt blev obehagligt så jag tryckte igång tv:n, somnade till den och vaknade igen klockan åtta. Gick upp och började tvätta, i brist på annat. Tjejen som bor i korridoren mittemot står och hånar mig och vår dörr i hissen på väg ner.
-Ni har ingen dörr
-Näe jag har märkt det, vet du kanske vad som har hänt?
-Nej jag har ingen aaaaaniiiiiiing!
-Nähä
-Fast det gööör kanske inte så mycket att ni inte har någon dörr eftersom er dörr ändå alltid stod öppen? HIHI
-Nej. Det var väl fan skitsamma.

Jag är jätterolig att jävlas med på morgonen, verkligen.

Spillde ut en hel kopp te på köksbordet, skrek "kuken" ashögt så Amela började garva och gick in på sitt rum ganska omgående. Åt macka. Mackan smakade mögel. Det finns inga tortumlare i tvättstugan. Jag hatar alla människor. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0