Ett oerhört genant möte.

Nää-äääää-ääää!
Palla inte korridorsmöten alltså. Jag rodnar fortfarande! Det är inte så enkelt att försöka hålla sig för skratt när Terminator (hon som försöker hålla koll på korridoren) säger att hon tror att det var ödet som gjorde att vi träffades och säger till han som bor bredvid mig att han är en "handsome german guy". Ååååååh herregud alltså. Och det gjorde inte direkt saken bättre att min granne börjar smsa mig mitt under mötet heller, och han är så bitter att man typ dör ännu mer inombords!
Magnus - Ja fyfan jag är sjukt less redan. (Sur som vanligt.)
Jag - Cp! Var lite social nu.. haha (Trevlig som vanligt.)
Magnus - Nej varför jag hatar detta det funkar ändå inte. (Seriöst ledsen.)
Jag - Haha sjukt roligt att det är ödet som gjort att vi träffats!! (Uppmuntrande!)
Magnus - Haha ja men det är ju deprimerande. (Bitter.)

Fem sekunder efter mötet är avslutat står Terminator
och knackar på Magnus dörr. (Som vanligt.) Får smset:
-Vad är hennes problem.. jagar mig runt, troll
Svarar:
-Hon är käääär i deeej handsome swedish guy!

Jag är trevlig. Magnus skriver att jag ska hålla käften. Resten av korridoren har hittat en dammsugare som fungerar. Tysken tog Hinds kakbit så hon inte fick någon. Killen från Singapore går omkring i gul tröja, svarta korta shorts och gröna tofflor. Jag försöker vara snäll och uttalar ordet termin för en kille som visar sig vara svensk och egentligen undrade vad det hette på engelska. Terminator frågar om vi ska ha fest. Ingen svarar.

Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Mitra

"tysken tog Hinds kakbit så hon inte fick någon"



och



"Jag försöker vara snäll och uttalar ordet termin för en kille som visar sig vara svensk och egentligen undrade vad det hette på engelska."



och



"Terminator frågar om vi ska ha fest. Ingen svarar."



Saker som made my day.



Over and out, Nu kan jag dö lycklig.

2011-09-05 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0