Det här har jag minsann aldrig gjort förr.

(Eftersom jag verkligen borde plugga ...)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
sen av kunskap om hantverk och teknik. Barnen måste få lära

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Åh! Ett glas vatten. Sjukt passande faktiskt!

3. Vad var det senaste du såg på tv?
"En orangutangs dagbok" (eftersom jag tydligen har träffat en kille vars främsta intresse är titta på och referera till naturdokumentärer.)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.49 (Fan, hon var 15:54)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Trafikbrus från vägen därnere, och ett sus i huvudet som jag haft de senaste dagarna.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För en halvtimme sen, jag rökte en cigarett på balkongen, fyi! (Hoho)

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En film på mig själv som jag gjorde för en timme sedan. Eehhm.

8. Vad har du på dig?
Vad har DU på dig? Jeans och en jumper. (Ja, en jumper. Tapetklister. Tyst nu.)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Haha, jo jag drömde att Gustav inte ville träffa mig mer för att jag var för tråkig. Störig dröm.

10. När skrattade du senast?
När jag läste en tjuvlyssning om en mamma som skulle förklara för sitt barn vad samexistens betydde. "Jo men det handlar om samernas rätt att leva, tror jag". Det finns så många smarta människor i världen att en blir mörkrädd!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor, bilder, klistermärken, affischer, speglar, hyllor, blablabla.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej. Livet är så konstigt i allmänhet att allt konstigt blir normalt till slut ändå.

13. Vilken var den senaste film du såg?
"Flickvänner från förr"

14. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag gillar katter mer än barn.

15. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle avskaffa karamellkungens monopol på lösgodis och låta andra företag sälja godis i större matvarubutiker. (Fred i världen är SÅÅÅÅ 80-tal, släng dig i väggen Bono.)

16. Tycker du om att dansa?
Ja det gör jag, men jag kan ju inte dansa! Jag skulle vilja lära mig på riktigt.

17. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Ja, lätt. Inte hela livet men jag skulle inte tacka nej till att spendera ett år i Italien om det skulle vara så.

18. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Faaaaaaaan, jävla oflyt hela tiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0