Alltså vafaaan

Mina halsmandlar är sjukt uppsvullna, jag är rosslig i halsen och det gör asont när jag hostar, är så slemmig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, huvudet gör ont för det känns som att det trycker på inifrån, och tinningarna vill liksom trycka ut ur huvudet. Vad är detta symptom på? Okej, nu kan det ju visserligen bara vara så att jag är förkyld, men själva förkylningen höll ju fan på att gå över för några dagar sedan och nu mår jag dåligt på ett annorlunda sätt, så det känns liksom inte lika. Kan det vara någon bihålegrej? Eller kommer mitt huvud sprängas för att det är för mycket slem i hjärnan?




AAAAHH KISS I HJÄÄÄRNAAAAAAAAAAAAAN!

Ps.
Det gör ont att göra sådär med ögonen också. Märkte jag. För övrigt sa min frisör att det var bra att jag hade lugg för då framhävde jag mina fina ögon. Ehehehehehehehehehehe! Sedan sa hon att det var kul med folk som färgade håret mörkt för att man såg skallig ut när man hade utväxt. BAaaah taaack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0