Tack för omtanken hade du tänkt länge på det eller?


Igår när jag kom hem till Gustav så började han prata med mig om halstabletter. Jag undrade lite varför, för det första för att vi båda är friska nu, för det andra för att reklamen hade gått på tv en sekund innan han frågade mig om jag sett den och för det tredje.. varför pratar man om halstabletter?

-har du hört att det finns strepsil med ingefära?
- ööh ja jag såg det på reklamen för typ en sekund sedan?
- jaha var den nyss? jag såg den när du var på väg hit och så tänkte jag 
att det här måste jag komma ihåg att berätta för cissi så blir hon glad!
- haha, va? vad snällt. men varför skulle jag bli glad?
- ja.. jag vet inte. men jag tänkte på att det var varmt och du
gillar ju när det är varmt fast kanske inte i halsen i och för sig..

Omtänksamt eller bara efterblivet? Svårt att säga.
Och förra veckan när himlen hade varit sådär sjukt fin så sa han när vi sågs:
"Såg du himlen igår? Jag tänkte ringa och säga åt dig men sen kom jag på hur retarded det skulle låta om jag ringde bara för att fråga om du tittade på himlen så jag ringde aldrig."

Fniss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0