Lite panik men vi glömmer det.

Jag ska alltså göra en instruktion/demonstration av något på måndag. Och jag fick precis mail av min lärare att min idé nog mer passade till ett senare moment. Då måste jag alltså hitta på något nytt. Det tänker jag garanterat inte göra idag, för nu öppnar jag vinflaskan. Jodåsåatteh.


Ps, Jag tar gärna emot tips. Finns det något över huvud taget som jag är bra på att göra och som jag kan bygga en instruktion om? "Hur man blir full och glömmer verkligheten?" Eller kanske "Konsten att ignorera alla problem så länge du bara kan?" TÄH! Behöver all hjälp jag kan få, eftersom det verkar omöjligt att komma på ett lämpligt ämne on my own. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0