Listat!

Jag längtar efter:
Jessica och Molly.

Jag ledsen över:

Att jag rent allmänt tycker så himla illa om mig själv just nu, men jag jobbar på det.

Jag äter helst:
Skumtomtar, choklad, allt med kanel, mandariner och macka med mycket extrasaltat bregott.



Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
Jag ser fram emot tisdag eftermiddag, efter jag har haft mitt informationstal och får slappna av. Man kan jämföra den känslan med att ha spelat mittfältare under en 90 min fotbollsmatch i 25 plusgrader, utan byte.

Det finaste jag vet är:

Mönster, färger, skratt, kattungar, kramar, te och gammalt porslin.

Jag läser:
Konstig ny skönlitteratur.

Jag är galet stressad över:
Mitt liv i stort. Men det löser sig. Jag får fysiskt ont om jag tänker på det för mycket.

Jag lyssnar helst på:

De senaste dagarna har Lugna Favoriter gått i bakgrunden. Don't ask me why.

Jag drömmer om:
Italien. Fortfarande. Trots att faktiskt jag varit där nu.

Jag blir nostalgisk av:
att hitta fragment av svunna tider. (Haha, moget svar. Jag är typ alltid nostalgisk. Jag blir för fan nostalgisk bara av att tänka på att nuet snart inte längre är nu utan då.)


Kommentarer
Postat av: jejje

Åååh, vi saknar dig med, jag och Mollan, hon sa det nyss, sen somnade hon :)

2011-10-23 @ 22:56:24
Postat av: Anonym

"Jag drömmer om:

Italien. Fortfarande. Trots att faktiskt jag varit där nu."



kolla över grammatiken va, du låter som tankesultanen Halim ;)



men öj wattafack - vad ska du prata om. ska vi plugga idag istället? efter mitt möte med projektgruppen?

2011-10-24 @ 07:11:12
Postat av: Cecilia

Ey aina sluta gnäll om min meningsuppbyggnadisch va!

2011-10-24 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0