Haha

Har haft min granne på besök. Vi tittade på Fråga Olle-dokumentären och skämdes. Vafan, är det bara fula människor som håller på med BDSM? Och gillar vissa människor verkligen på riktigt att bli mumifierade? Suspensions har jag förståelse för, men gooood damn vad vissa grejer är konstiga. Varför vill man exempelvis klä ut sig till en.. naken.. docka? Kan man inte bara vara naken? Näe, det funkar inte. Jag ställer mig frågandes till detta. Fast jag är ändå lite mer tolerant än min granne, som knappt kunde titta på programmet. "Alltså jag visste att folk slog varandra och sånt men DET HÄR!?!?" Haha.

För övrigt var Anders (han den mest efterblivna från Anders & Måns) jätterolig på det annars ganska nedgångna programmet Parlamentet idag. Han introducerade (trumvirvel) "diepaden". Ha..ha. Haha.

Fan vad jag är uttråkad. Less! Jag går och lägger mig och läser om flickan med glasfötter tills jag somnar istället, så det blir fredag någon jävla gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0