Fredag!

Alltså.. det här GÅR ju inte. Jag är så MÄTT! Det var ännu värre igår, efter nachotallrik och en frivillig portion kladdkaka med glass (och en andra ofrivillig portion) men det är rätt illa nu också. Jag måste lära mig när det är dags att sluta äta! Och det är nog ungefär hälften av vad jag brukar äta. Men strunt samma, jag har haft en väldigt fin fredag iallafall!

Först CPGOD mat hos Mitra. Ska jag berätta vad vi har ätit? Okej!
1. Farzanehyska, kokt potatis, fetaostsallad, tzatziki + rödvin.
2. Kaffe med amarula i.
3. Skumtomtar till chicago-challengen. (Ps. jag vann titeln!)
4. Chips, morötter och dipkalas till IDOL!

Jävligt bra va. Sedan började vi kolla på The Game som jag VET är skitbra men så blev jag ändå rädd och vågade inte stanna kvar och se klart filmen och sedan vågade jag inte ens ta hissen upp till mig så jag sprang upp för sju trappor med fem kilos övervikt runt midjan i form av mat. Det var festligt.

Men min favorit Emil Elton åkte ur idol idag så denna fredag är inte fulländad på något vis. EMIL! Om jag bara var fem år yngre, så hade jag åkt ner till Göteborg I DETTA NU och stalkat dig ytterst psykokärleksfullt. Och dagens andra tråkighet är att jag har en tumör i huvudet, men den nyheten har nog lagt sig i morgon eftersom jag ska försöka sova på saken inatt. (Jag är skitrolig idag, tyvärr har ingen blivit speciellt imponerad so far.)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där satt den cissi! Nu har du varit rolig för... en vecka iallafall? ja men visst var det la trevligt? och filmen slutade väldigt lyckligt så du vet så du behöver inte vara rädd (säger hon som satt och ryckte till vid varenda litet ljud i typ en och en halv timme)



min mage står rakt ut, fyfan vad otrevligt! sha la la la la!

2011-10-22 @ 01:04:13
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0