Fortsättning

Synbortfallet följdes av att jag satte på mig skon på fel fot och satte på mig vantarna åt fel håll - två gånger. Sedan kunde jag inte föra en normal konversation på en timme eftersom orden försvann eller blandades ihop. Det hela avslutades med att jag domnade bort i högerhanden.

Body and soul, body and soul, perfectly balanced.
Kanske borde göra en helkroppsundersökning snart.

Nu ska jag cykla ner till Vdala och äta nachotallrik och dricka en öl. Fyfan vad fint. Förutom att det är svinkallt, att jag är trött och att jag egentligen vill krypa ner under täcket och dö då. Men nachotallrik lockar lite för mycket.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte synd om dig om du är bakis imorgon ;) öl sa du ju inget om! haha. inte för att jag är sugen då men ändå haha.



men du vet du vad jag tänkte? vi kanske ska anmäla oss som blodgivare? för då får man ju iallafall en liten hälsokoll också och det vore ju bra att kombinera tänkte jag. Vill gärna ha reda på om mitt järnvärde stigit och så och då kan man ju passa på att ge lite blod till bättre behövande, jag har ju så mycket ändå liksom. Är du på? Micke vägrar, han säger att han behöver sitt blod själv. Tror bara han är rädd för sprutor men säg inte att jag sagt det.

2011-10-20 @ 22:49:22
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0