Ååååhh mat.

Det händer inte ofta. Men ibland händer det. (Reklamskadad.) Ibland händer det att jag blir sugen på något som jag inte har en aning om ifall jag ens tycker om. Som den där gången jag vaknade upp med ett extremt sug efter keso, som jag aldrig tidigare i mitt liv ätit. Sedan åt jag det varje dag i ett par månader.

Ja, och vart vill hon komma? Jo, det kommer va.

Jag är så sjukt sugen på rödbetssallad. Är det ens gott? Kommer jag tycka om det? Vad ska jag äta till? Måste jag göra egen eller kan jag köpa färdig? Vilken är godast?

Jaja. Imorgon ska jag äta rödbetssallad. FYFAN VAD MED RÖDBETSSALLAD JAG SKA ÄTA!

Kan tyvärr inte säga att det kommer bli gott, för det kommer det antagligen inte bli.

Dagens citat by Mitra:
"Ibland så känns det som att Micke är mitt barn..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som gillar köttbullar kan väl göra en köttbullsmacka?! Recept:

vörtbröd

köttbullar (helst hemlagade)

den dyraste rödbetsalladen du kan hitta (allt hänger på priset. köper du typ euroshopper så är det inte ens rödbetor i. det är typ... plastkulor och bensin? haha nejdå men det är typ rosa fyrkantiga saker)



bygg ihop allt och keeeka. kan va gott. alternativt så väntar du till närmsta julbord, då kan du ju bara smaka en klick utan att behöva köpa en hel förpackning.

2011-10-25 @ 10:39:13
URL: http://rosabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0