Trött.

Jag förstår inte var min trötthet kommer ifrån. Jag sov säkert 10 timmar inatt, kanske inte jättebra men jag sov. Sedan kunde jag inte, på grund av enorm trötthet, gå upp ur sängen förrän kvart i 10. Sminkade mig på tre minuter och gick ut, en tvåtimmarslektion senare gick jag hem till Gustav igen och däckade i hans säng. Sedan fick jag mat och lite omtanke (jo säkert) och orkade till sist ta tag i projektet med att gå hem. Nu är klockan plötsligt 16.46 och jag måste skriva ett tal tills imorgon. Det är fint att vara ute i god tid. Det är det. Sannerligen.

Måste. Bli. Pigg.

Har iallafall bokat Kapten Röd-biljetter idag! Det är det enda vettiga jag har åstadkommit. Nu ska jag dricka kaffe och äta pepparkakor. Och fundera över mitt tal. Det kommer bli asbra. När jag väl bestämt vad jag ska prata om. Okej, det kommer suga. Men. vem. bryr. sig.

Kommentarer
Postat av: Terrorése

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Härligt! Fan vad kul vi ska ha :-)

2011-11-28 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0