Torsdag.

Några funderingar.

Om man känner ett enormt behov av att baka,
har man verkligen ett baksug då?

Hur kan alla mammor ha "världens sötaste barn"?
Jag känner inte riktigt att det går ihop.
(Särskilt inte när jag ser ungarna på bild.)

Varför har det slutat komma fram signaler när
någon ringer mig, och varför får jag istället ett
sms 10 minuter senare om att någon har ringt?

Varför kopplar man sin spotify till facebook?
Skulle aldrig under några omständigheter göra det.

Varför har min boxer slutat fungera, den enda jävla
morgonen som jag faktiskt har tid och lust att titta
på nyhetsmorgon? Sämst.

"Text på mången stövel" ?
7 bokstäver.

Kommentarer
Postat av: Emmilie

text på mången stövel

7 bokstäver



svaret är: Tretorn :)

tror jag iaf, det är ju ett jävligt känt märke på stövlar

2011-11-03 @ 15:38:38
Postat av: sissi

såklart! :D tack.

2011-11-03 @ 17:54:20
Postat av: Emmilie

Vassegod, blev lite förvånad över mig själv att jag kom på det, haha. Utan att tänka också, det va bara helt självklart att det skulle vara tretorn, ibland går hissen ända upp, haha :P

2011-11-03 @ 23:04:47
Postat av: Jojjejeees

man kopplar spotify till facebook för att dela med sig av listorna och lyssna på andras jööö. Och du behöver inte fundera på det där med sötast barn, för det har ja-ag!

2011-11-06 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0