Torsdag.

Precis innan jag vaknade så drömde jag att jag tänkte "men jag har glömt något". Undrar vad det var som jag hade glömt. Skumt. Jag tvättar. Sån är jag. Duktig, alltså. Eller typ, tidseffektiv. Eller typ, har inga rena kläder och mår inte helt bra av att gå runt i smutsiga kläder. Så, ungefär så.

Har bytt ut min telefon mot min gamla telefon, så om jag inte svarar om någon mot förmodan ringer så är det för att den telefonen dör lite då och då. Varför jag bytte den mot den andra telefonen? För att jag inte hör ett jävla skit i den andra, och det börjar verkligen irritera mig. Och jag känner att det kanske inte är riktigt värt att gå omkring och vara sur över en telefon om dagarna. Okej, nu kommer jag visserligen antagligen att vara sur ändå, eftersom den här telefonen lägger av ett par (i snitt kanske 10) gånger om dagen. MEN DET ÄR ETT SENARE PROBLEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0