Tisdag,

Alltså.. whaddellidapp egentligen med enkelt radavstånd när man ska skriva en hemtenta? Jag tycker att det är helt sinnessjukt. Den första hemtentan jag skrev, den skrev jag med enkelt radavstånd för att jag var ung och dum. Fyfaaan vad jag fick skriva! Och jag tycker synd om min lärare som sedan var tvungen att läsa den där monsterklumpen av text. (Jag hade heller inte vett nog att styckesindela eller använda mig av mellanrubriker, hihihih.)

Jaja, nog om det. Eller nej förresten, det är FAN inte nog om det. Vet ni vad det värsta är? Det värsta är att jag skulle behöva 0,5 i radavstånd för att få med något som helst relevant i min text. Jag har ordbajsat tre sidor på första uppgiften och ändå inte sagt något som är viktigt.

Nyss stavade jag tjäna "käna".
Såntdär skäms jag alltid över, även om jag sitter ensam i mitt rum och stavar fel. Moget.

Inatt drömde jag om en katt som var asgrym på tävlingar på midsommarafton, han hade sjukt bra reaktionsförmåga och fångade spelkort mellan tassarna. Aaaaaawesome. Det enda tråkiga var väl att han var orange.

Nä, nu jävlar. Nu jävlar är det dags för kaffe och how I met your mother. För att grunda liksom. Måste kunna börja plugga på god grund sen. Visst då, visst är det viktigt? Tack.


Ps. Varför har mitt kaffe en distinkt doft av urin idag? Jag skämtar inte, mitt kaffe luktar kiss på riktigt. Det är inte roligt. Det smakar ju precis som vanligt, men jag är inte jätteförtjust i att äta eller dricka saker som luktar eller ser äckligt ut. Jobbigt läge det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0