Sammanfattning: Torsdag.

Kan du ta bort den där döda flugan? Det ser så äckligt ut.

Jag tycker inte vi ska kränka varandra i den här byn.

Ja nä det tror jag inte jag menar vadå har hon varit dålig eller?




Ja. Okej. Jag har läst bok, ätit godis och surat. Jag har börjat klä på mig, satt på mig jacka och skor och satt mig ner och börjat gråta. (BUT WHY?! Hatar när det händer.) Jag har klätt av mig igen, funderat, och till slut bokat en tågbiljett till Falun imorgon. Det fick bli så ändå, och det blir nog bra det. Jag har duschat, klätt på mig och packat. Nu går jag hem till Gustav, äter pizza och gnäller av mig.

Vad det nu jag är så jävla sur över. Har haft sönder min klänning också. Livet är gott.

Kom ihåg. Livet är gott. Livet är gott. LIVET ÄR GOTT! Nä. Fuck it. Men det blir bra.

Pre-pre-pms, kallar vi den här dagen. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emmilie

Åhh vad synd att du kommer den här helgen när jag inte kommer vara hemma jag vill ju också träffa dig :(

2011-11-17 @ 19:05:20
Postat av: Cecilia

Ja jag VET! Det är jävligt bittert, men jag hade liksom inget alls planerat den här helgen så jag åkte till Falun ändå. Vi får ta och ses snart ändå på något vis! :)

2011-11-20 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0