Onsdagskul!

Fick tillbaka 74 kronor från SJ idag. Känns bra. Det blev alltså en väldigt billig resa till Falun i helgen. Göttigt. Nu dricker jag julmust och fryser. Jag gillar verkligen inte livet för tillfället. Varför känns allt så meningslöst? Är det vädret, är det min livssituation, är det PMS eller är det rökstoppet? Jag har läst att folk blivit deprimerade efter att de slutat röka. Men seriously? Jag får ju fortfarande i mig nikotin! Jag känner mig bara allmänt uppgiven. Hormon-uppgiven. Som på neovletta ungefär. JAG VILL INTE GÖRA NÅGOT ALLS OCH INGET ÄR KUL JAG SER INTE FRAM EMOT NÅGOT OCH JAG SER BARA SVÅRIGHETER I ALLT.

Ungefär så. Och så känner jag mig rent allmänt som världens sämsta person. Som kompis. Som dotter. Som vän med mig själv. Som student. Som levande varelse.

Jaja. Nu ska jag sluta gnälla, dricka upp min julmust och skriva klart det där satans info-bladet. Sedan ska jag köpa godis. Jojjo, det räddar alla dåliga dagar! Synd att det har blivit så många den senaste tiden, bara. HeheeeeehhhhHHHHHHHH. Urrghhgh.

Kommentarer
Postat av: pluttan

<3

2011-11-23 @ 19:57:03
Postat av: Anonym

åh vad generöst av sj. varför fick du tillbaks pengar?

2011-11-24 @ 09:36:59
Postat av: Cecilia

för att tåget var en halvtimme försenat va!

2011-11-24 @ 09:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0