Nämen, sitter du här? Och här står jag och gråter!

Fan, jag är så trött och arg och less på allt.
Jag är trött och arg och less på att vara det också. (Det är fan tröttsamt i sig.)

Mitt dåliga morgonhumör har återvänt. Sitter inlindad i ett täcke och suckar medan jag önskar att jag aldrig någonsin fötts. Under tiden springer Gustav omkring och sjunger "I had the best time of my life" och gör fula danser. Känner att vi är väldigt kompatibla när jag är på mitt bästa morgonhumör.

Idag är det tala-dags igen. Känner att jag ligger på 0 på förberedningsskalan och 0 på motivationsskalan, 0 på "om det här bara blir klart så är det lugnt igen sen-skalan" och 0 på göradetbra-skalan. Men ligger även på 0 på nervösskalan och det är ju alltid något.

Tisdag.

Var glad nu. Var glad nu. Var glad, glad, glad, glad, glad.
Glad.
Nu är vi glada igen. Yay. Yay. YAYAYAYAYAYAYAAAAAAAAAAY!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0