Lördag.

skulle baka lussebullar, men någon (min mor) hade visst glömt att köpa saffran. skulle pensla bullarna med ägg, men någon (se ovanstående parentes) hade visst glömt att vi inte hade ägg hemma. detta resulterade i att jag nu har bakat pepparkaksbullar med smör på. men fan, det vart då inte helt fel det inte!

har hunnit med att hänga med mina bråkiga brorsöner, haft en fin dag i borlänge med min bästa kusin, träffat sura olivia och tjocka bäbisen troy och så har jag även hunnit läsa lite över tvåhundra sidor i "hypnotisören" av lars kepler. jag är fast. jag är rädd. jag kommer inte kunna sluta läsa, och när jag väl slutar läsa så kommer jag inte kunna somna för att den är läbbig som fan. (hahahaha läbbig, jag har snusat två gånger på fyra timmar (wohooo), jag är nikotinberusad. eller beror det på bullarna, chokladen, juleskummen, oxfilén, brownisen eller den feta hallonbullen jag har ätit idag? ehm, tur att jag har en stabil säng. jag rullar nämligen fram nu för tiden. ska jag vara ärlig så ser jag knappt mina tuttar för alla hakor som är i vägen.)
(ps jag skojar, jag ser den vänstra om jag blundar med ena ögat.)

så därför önskar jag er nu en god natts sömn, själv kommer jag ligga
skälvandes under mitt täcke och lyssna efter knackningar i väggen.

tjohooo!

med vänliga hälsningar från
mattsbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0