JUST JÄVLAR!


... det finns ju faktiskt en anledning till att jag inte under några omständigheter ska skriva klart en tenta på natten och sedan skicka in den. Inte nog med att jag precis skickade det här mailet till Carin:

"Hej Carin! Bifogar nu min hemtenta i wordformat och PDF.
(Faktiskt lite oklart varför du får den i två format, men ja ...nu får du det oavsett.)
Hälsningar
Cecilia"

jag avslutade även den sista uppgiftens första artikelanalys såhär:

"Alla ovanstående exempel visar, av olika skäl, att den här texten är skriftspråklig. (Längre än så, kan jag inte, av skäl som anges ovan, sträcka mig.)


Okej, jag ska sova nu. Och glömma bort det här. Tack för mig.
SOVMORGON!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0