En siajäss.

Gustav - Brukar du titta på det här? (NCIS)
Jag - Njäe, jag brukadet titta på det för några år sedan, durå?
Gustav - Näe, jag tittade på det förut men nu tycker jag inte att det är lika bra längre.
Jag - Okej.
Gustav - Och så gillar jag inte den där tjejen som är i labbet.
Jag - Nähä? Jag har hört att många tycker att hon är så snygg.
Gustav - Men hon är dryg
Jag - Jaha.
Gustav - Och så kommer alltid Gibb's ner med läsk till henne när hon ska göra något, och jag tycker inte om läsk så jag tycker inte det är roligt.
Jag - Åååååkej.

Såklart man inte gillar folk som gillar läsk liksom. Helt klart rätt att dissa henne av den anledningen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha random kommentar att många tycker att hon är så snygg!? var du seriös? alltså man får ju tycka det men det kändes bara fel, haha. och så är hon dryg. och så dricker hon fasligt mycket läsk ja, haha.

2011-11-02 @ 20:49:50
Postat av: Cecilia

Jag har hört att många killar tycker att hon är snygg ja, men det är nog i nördkretsar ;P

2011-11-02 @ 22:18:01
Postat av: Jeshjeska

Det är inte läsk, det är cafpow, en kaffedryck? Ellöööör?

2011-11-03 @ 16:19:09
Postat av: cecilia

haha tack för den viktiga informationen! :D /från nån som bryr sig

2011-11-03 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0