Update!

Hej, jag är hemma. Var vänlig lämna ett meddelande efter pipet.
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP.

Men alltså... ÅÅÅKEJ!

Jag har aldrig sett så mycket fint i mitt liv som jag gjort under den här veckan.
Och jag har heller aldrig gått så mycket, eller ätit så mycket pasta och pizza.
men jag har fan heller aldrig känt mig så utstirrad. Helt sjukt vad folk stirrar i Rom. Ibland känner man sig fan besudlad, psykiskt våldtagen, död och återuppstånden på samma gång. (Och apropå stånd så måste jag nog citera min mor:)
"Man kan ju nästan tro att de tänker på nåt snuskigt när de tittar sådär!"

Jamen jävlar vilken fin vecka jag har haft, jag är helt sjukt nöjd. Jag har varit i Peterskyrkan, gått omkring i sixtinska kapellet, sett Michelangelos Pietá och hans skulptur av Moses, kastat mynt (med fel hand) i Fontana Di Trevi, ätit glass i spanska trappan, vandrat omkring i Pompei, sett Berninis kyrkor och skulpturer och sett målningar av Raphael. (Om någon mot förmodan skulle bry sig liksom.)

Men nu är visst det back to reality igen, har jag hört. Jag bara inväntar ångestanfallet. Tills vidare trippar jag omkring i mitt sneda och förstora sidennattlinne som jag köpt för 2 euro och njuter av att slippa alla äckliga japaner. Fyfan vad jag hatar japaner. JA JAG ÄR ASIATRASIST, JAG ERKÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*


*Nej, det är jag inte. Men jag kan ju säga att mina fördomar om japaner har bekräftats rätt rejält.

Tack för mig och godnatt.

Ps. Jag hittade tyvärr ingen italienare att ta med hem. De flesta snygga killar gick ju omkring med sina minst lika snygga flickvänner, jag har kommit till insikt med att jag måste bli snygg först, sedan ska jag åka ner på mission: leta på en vettig men främst snygg italienare (det kan inte bli svårt, eftersom det finns då mycket snygga killar överallt åååh jag dööör!) och skaffa brunögda små söta barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0