Update.

Jag har inte skrivit ett skit utan bara varit bitter på livet framför datorn i ett par timmar. Men hellre det än full idag och bakfull imorgon. Nu har jag åtminstone en dag som icke-bakfull att spendera på att plugga, vilket jag inte skulle ha haft annars. (Alltid något..)

Och nu har mensvärken anlänt också. And you know what? Jag äger inte en endaste värktablett. HAHA! Visst är livet underbart? Jag hoppas inte det blir värre bara, men det skulle väl inte förvåna mig med tanke på hur min karma har slagit tillbaka mot mig själv under den här veckan. Eller vadå karma förresten? Bara för att jag har fått ha det bra en vecka, innebär det att jag "ska" må dåligt sedan? Nej.. jag har ju varit en god kristen och gått i kyrkan varje dag för tusan. (Till och med olika varje dag!)

Jaja, nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig istället. Vill ni veta något kul? Tant Cecilia har inte varit vaken såhär länge en nykter kväll sedan urminnes tider! Jag går och lägger mig senast tolv i vanliga fall. Förstår ni hur busigt det här är? Klockan är liksom kvart över ett. Oh my! Jaja, fucka upp dygnsrytmen lite också, det är säkert jättebra för uppsatsskrivandet. Mmmm ont i magen. MMMmMmmmMmMmMmmmmm jag skulle fan behöva en vecka till ledigt. Och då menar jag inte för att åka på semester, jag behöver snarare ligga i min säng och vara ett apatiskt flyktingbarn i en vecka för att bygga ihop min trasiga själ igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0