Torsdag.

Alltså allvarligt. Några öl på Alans resulterade tydligen i att jag vaknar i min säng påklädd och undrar vad som hänt. Vad har hänt? När gick jag hem? Vem var med och vad sa jag? Jag har ringt någon, men vad har jag sagt? YES, att en onsdag på Alans kan sluta såhär är något som jag är väldigt fascinerad. I min bakfull-fortfarandef full-yra. När jag befinner mig i den så bestämmer jag mig ofta för att göra dumma saker. Som att exempelvis tvätta. Som jag exempelvis gör nu. JAMEN TVÄTTA NÄR DU EGENTLIGEN BARA BORDE SOVA DIG NYKTER CECILIA, GÖR DET BARA. Men vadå. Jag vuxenkompenserar ju bara. Och så kommer mamma om några timmar. Måste fixa.. sova kan jag väl göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sofie

haaha vad sa vi igår på telefon? att du inte har minnesluckor längre för att du lärt dig dricka xD sessaaaaan.

2011-05-26 @ 09:42:23
Postat av: Cecilia

HAHA jag vet. så jäkla typiskt. men assåååå... det är mickes fel. ofta man bjuder på snaps liksom?!

2011-05-26 @ 11:45:02
Postat av: Mitra

alltså jag är glad att du också blev så full cissi, för annars hade min ångest vart värre. fyfan vad vi mår dåligt. micke har heller aldrig varit så bakfull som nu säger han. jävla akvavit! dessutom: hur fan kan man tro att man kan hämnas på grannen bredvid med full bas typ två på natten utan att nån ska klaga? jag vågar inte visa mig utanför dörren. trots det ska vi köpa godis snart. ska du med? jag skickar ett sms.

2011-05-26 @ 14:06:36
URL: http://rosabjork.blogg.se/
Postat av: Cecilia

HAHAHA fan jag hade glömt att nån var och klagade! Jättebra hämnd liksom! ;D Ja, den där satans akvaviten har nu lagts till i min "DRICK INTE DET HÄR DIN IDIOT!"-lista tillsammans med jäger och marinella!

2011-05-26 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0